عکس دلخراش اجساد ۲ خواهر دوقلو در نزدیکی هتل! + جزییات-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

عکس دلخراش اجساد ۲ خواهر دوقلو در نزدیکی هتل! + جزییات

سرعت زیاد مادربزرگ در جاده ایزد شهر به نور نه تنها مرگ دلخراش نوه های دوقلو خود را به دنبال داشت بلکه موجب به کما رفتن دخترش نیز شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 25
کد خبر: ۱۷۴۰۰

به گزارش راهبرد معاصر ، ، این حادثه ساعت ۱۱:۴۹ دقیقه ۳۱ تیر ماه در جاده ایزدشهر به نور در حوالی هتل نارنجستان روی داد.

به گفته شاهدان عینی یک خودرو تیبا که راننده آن یک زن میانسال بود به علت سرعت زیاد پس از آن که نتوانست خودرو خود را کنترل کند از مسیر منحرف شده و واژگون شد.

 

بر اثر شدت این حادثه دو کودک ۳ ساله دوقلو به نام باران و بهار شیخی از خودرو تیبا به بیرون پرتاب شده و بلافاصله جان باختند.

زن جوان لحظاتی پس از واژگونی خودرو پس از آن که زخمی شده بود خود را بر بالین فرزندانش رساند و با دیدن مرگ دردناک دوقلوهایش سر خود را به تخته سنگی که در مجاورتش بود کوباند.

 

با اعلام گزارش این تصادف توسط شاهدان زن جوان و مادربزرگ بلافاصله به بیمارستان انتقال یافتند.

مادربزرگ که به شدت مجروح شد است گفت : هنگام رفتن به مراسم دومین سالگرد دامادم بودیم که به خاطر پریشان فکری لحظه ای کنترل خودرو را از دست دادم . متوجه نشدم که این حادثه چطور روی داده است.

بر اثر این حادثه دوقلوها در دم جان باخته و زن جوان در کما به سر می برد.

عکس دلخراش اجساد ۲ خواهر دوقلو در نزدیکی هتل! + جزییات

عکس دلخراش اجساد ۲ خواهر دوقلو در نزدیکی هتل! + جزییات

عکس دلخراش اجساد ۲ خواهر دوقلو در نزدیکی هتل! + جزییات

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار